Meddelelse fra 29.06.2018 kl. 11:03
Rameder er til fjerde gang i træk blevet udmærket i kategorien ”bil og motorcykel”
”I internethandlen kan vi ikke rillade det, at potentielle kunder er overbelastet med vores hjemmeside eller endda bliver forskrækket. Søgefunktionen skal levere passende resultater, kategorierne skal følge den røde tråd og ved spørgsmål skal altid en personlig kontaktperson finde tid til at hjælpe”, understreger Jens Waldmann. At strategien går op, beviser fx de 225.000 pr år solgte anhængertræk og den overgennemsnitlige kundetilfredshed. Også i fremtiden vil Rameder lægge størst vægt på en glat indkøbsoplevelse og ”Top Shop 2018” under www.rameder.dk” værne og pleje.
Alt i alt tager testen hensyn til 119 kriterier i seks områder: Disse strækker sig fra „opbygning & usability” over ”tillid & sikkerhed” og ”service & kommunikation”, hen til ”payment”, ”køb & levering” ligesom ”tekniske detajlier”. Takket nyeste sikkerhedsteknik, en specielt uddannet kundeservice og en alt i alt intuitiv betjening, blev Rameder onlineshoppen også i fortiden flere gange udmærket. Alle som besøger www.rameder.dk, finder der et bredt udvalg af produkter omkring bilen.
Pressekontakter
Christiane Rudyk
Frankfurter Ring 95
80807 München • Tyskland
Telefon +49 (0) 89 358 920 127
c.rudyk@rameder.de